Από τον Elon Musk και τον Mark Zuckerberg έως την Oprah Winfrey και τον Drake πλήθος γνωστών προσωπικοτήτων συρρέουν το τελευταίο διάστημα στο Clubhouse. Το νέο κοινωνικό δίκτυο που συστήθηκε πριν από μόλις ένα χρόνο αλλά ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες έχει αποσπάσει το ενδιαφέρον επιχειρηματιών, υψηλόβαθμων στελεχών, celebrities αλλά και των απλών, καθημερινών χρηστών σε όλο τον κόσμο.
Το Clubhouse ξεφεύγει από τη συνταγή των άλλων social media, όπως του Facebook, του Instagram κ.α. Δεν θα βρείτε εικόνες, video ή αναρτήσεις για να σχολιάσετε ή να κάνετε like. Η διάδραση και η επικοινωνία με τους υπόλοιπους χρήστες περιορίζεται μόνο στον ήχο. Πρακτικά είναι μια πλατφόρμα με δημόσια chat rooms, που δημιουργούνται από κάποια μέλη και στα οποία μπορεί να συμμετέχει όποιος θέλει είτε για να ακούσει ή για να εκφέρει και τη δική του άποψη, (σηκώνοντας χέρι από τη σχετική επιλογή, για να του δώσει το λόγο ο administrator). Το αντικείμενο των chat rooms μπορεί να ποικίλλει: από ένα απλό καθημερινό θέμα έως τα διαστημικά ταξίδια, όπως εκείνο με τη συμμετοχή του Elon Musk στα τέλη Ιανουαρίου που έσπασε το ρεκόρ με 5000 συνολικά «ακροατές». Οι χρήστες ενημερώνονται για τα chat rooms από τα trending topics της πλατφόρμας.
Ένα ακόμα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του Clubhouse είναι ότι τα chat rooms δεν αποθηκεύονται, δεν μένουν αναρτημένα πάνω στην πλατφόρμα και δεν ηχογραφούνται. Όταν ολοκληρώνονται οι συζητήσεις χάνονται και από την πλατφόρμα. Οπότε ο μόνος τρόπος για να τα παρακολουθήσει κάποιος είναι να το κάνει τη στιγμή που συμβαίνει.
Στη μανία του Clubhouse που έχει καταλάβει πλήθος κόσμου έχει συντελέσει ένα ακόμα γεγονός. Είτε για λόγους marketing, είτε λόγω των περιορισμένων (για την ώρα) πόρων του, το Clubhouse δέχεται νέους χρήστες μόνο αν εκείνοι λάβουν πρόσκληση από υπάρχοντα μέλη, ενώ η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μόνο στους κατόχους iPhone. Όμως, μάλλον μέσα στο 2021 αναμένεται να τη συναντήσουμε και σε συσκευές με Android λειτουργικό.
Αν και προς το παρόν δεν έχουν γίνει επίσημα γνωστά τα στοιχεία για τη βάση χρηστών του Clubhouse, η ασφαλέστερη εκτίμηση έκανε λόγο για περίπου 2 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στις αρχές του προηγούμενου Ιανουαρίου. Όμως από τότε και μέχρι σήμερα η μανία για το Clubhouse εξαπλώνεται και θεωρείται δεδομένο ότι και οι χρήστες θα έχουν πολλαπλασιαστεί. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι επίσης τον Ιανουάριο η αποτίμησή του ανέβηκε στο 1 δισ. δολάρια, μετά από τα κεφάλαια που σήκωσε από τον επενδυτικό γύρο που πραγματοποίησε. Κεφάλαια, που όπως ανέφερε η ίδια η εταιρεία, θα επενδυθούν με τη σειρά τους για το λανσάρισμα υπηρεσιών και νέων συνδρομητικών χαρακτηριστικών, αλλά και για ένα πρόγραμμα χρηματικής επιβράβευσης των δημοφιλών χρηστών της πλατφόρμας.